Orcus

Příběh

Kapitola 1: Princ Nemrtvých

V temnotě, která prostupovala vrstvami existence, leželo království, kde život neměl místo a kde smrt vládla železnou pěstí. Toto království se nazývalo Thanatos, 113. vrstva Propasti, a jeho vládce byl Orkus, Princ Nemrtvých. Byl to bůh smrti a pán podsvětí, který ovládal nejen mrtvé, ale i všechny aspekty zmaru a úpadku.

Orkus nebyl bytostí, která by spěchala. Jeho existence byla nesmrtelná, nekonečná a jeho čas neomezený. Často hleděl do nekonečna temných plání své říše a rozjímal nad osudem světa Antoria. Byl to svět plný života, svět, kde se rodily nové civilizace, kde květly lesy a hory se tyčily k nebesům. Ale Orkus viděl jen to, co by tento svět mohl být – svět bez života, plný mrtvých, kteří by ho uctívali jako svého jediného pána.

Na Antorii žil princ jménem Darius. Darius byl mladý, krásný a plný života. Byl dědicem trůnu jednoho z nejmocnějších království na Antorii. Byl to muž, který byl obdivován svými lidmi, a jeho otec, král Aldrian, byl na něj nesmírně pyšný. Ale Darius měl tajemství. Tajemství, které ho spojovalo s temnými silami, o nichž jeho otec ani nikdo jiný neměl tušení.

Jedné noci, když měsíc svítil jasně na obloze, se Darius vydal na svou obvyklou cestu do hlubin lesa. Tam, v tajné svatyni, uctíval boha, o kterém nikdo nevěděl, že existuje – Orkuse. Darius toužil po nesmrtelnosti, po moci, která by překonala všechny jeho předky. A Orkus ho slyšel.


Kapitola 2: Spiknutí

Orkus viděl potenciál v mladém princi. Byl si vědom jeho ctižádosti, jeho touhy po moci a jeho ochoty obětovat vše, aby dosáhl svého cíle. Byla to přesně ta kombinace, kterou Orkus hledal. Rozhodl se tedy Dariuse použít jako svého pěšáka ve velkém plánu na dobytí Antorie.

Darius začal dostávat vize. Vize, které mu ukazovaly zničenou Antorii, svět, kde z nebe pršel popel a zemi pokrývaly kosti. Ve všech těchto vizích viděl sebe na trůnu, obklopeného nemrtvými, kteří mu sloužili. A vedle něj stál Orkus, jeho pravý pán.

Orkus mu ve snech prozradil tajemství nesmrtelnosti. Daroval mu moc, kterou by žádný smrtelník neměl mít. Moc povolat mrtvé zpět do světa živých, moc nad životem a smrtí. Dariusova touha po moci rostla a s ní i jeho oddanost Orkusovi.

Jednoho dne, kdy měsíc zcela zmizel z oblohy a svět zahalila temnota, Darius učinil svůj první krok na cestě k nesmrtelnosti. S pomocí Orkusovy magie povolal armádu nemrtvých, která začala ničit vesnice a města. Darius se změnil. Jeho srdce ztvrdlo, jeho duše se ponořila do temnoty a jeho lidé ho začali nenávidět. Ale on se o to nestaral. V jeho mysli byla jen jedna věc – moc.


Kapitola 3: Pokus o pád Antorie

Království Antorie bylo v chaosu. Lidé prchali před nemrtvými, kteří přicházeli ve vlnách. Každý den přibývali další a další mrtví, kteří se přidávali k Dariusově armádě. Král Aldrian byl zoufalý. Nechápal, jak mohl jeho syn takhle zradit svůj lid, svůj domov.

Dariusova proměna však nebyla zdaleka u konce. Orkus mu začal odhalovat další a další tajemství temné magie. Darius se stával mocnějším s každým dnem, jeho síla rostla do nepředstavitelných rozměrů. Ale cena byla vysoká. Jeho tělo začalo hnít, jeho tvář se stávala bledší a jeho oči ztratily lesk. Byl to začátek jeho přeměny v nemrtvého pána.

Orkus se stále víc propojoval s Dariusovou myslí a věděl, že nastal čas otevřít portál, který by spojil jejich světy. Díky temné magii začal portál vznikat v samotném srdci Antorie. Darius stál poblíž, když z portálu začala pronikat temná energie. A pak se objevila Orkusova ruka, dřímající obrovskou hůl, která měla být nástrojem zkázy.

Ale právě v tu chvíli, kdy se zdálo, že Antorie padne a Orkus vstoupí do světa živých, objevili se hrdinové. Mocní bojovníci, mágové a kněží, kteří spojili své síly, aby zastavili zkázu. V poslední chvíli zasáhli a oslabili portál natolik, že začal ztrácet svou moc. Orkusova ruka začala mizet a portál se postupně uzavíral.

Orkus zuřil, ale než byl portál zcela zavřen, udělil Dariovi novou moc. Moc otevřít portál znovu, až bude správný čas. Darius se s touto novou mocí vydal znovu do boje, ale hrdinové byli připraveni. Po zuřivém boji, ve kterém se zdálo, že Darius nemůže být poražen, se jim podařilo ho porazit.


Kapitola 4: Věčné uvěznění

Hrdinové věděli, že Dariuse nemohou zabít. Jeho spojení s Orkusem mu poskytovalo nesmrtelnost, která byla nezlomná. Místo toho ho uvěznili na místě, kde jeho moc neměla žádný účinek. V temném žaláři, hluboko pod povrchem země, kde byl odříznut od všech zdrojů temné magie.

Darius, nyní uvězněn, křičel a sliboval pomstu. Jeho hněv rezonoval kamennými stěnami jeho vězení, ale jeho moc byla bezmocná. A zatímco hrdinové oslavovali své vítězství, věděli, že tento boj byl jen začátkem. Orkus nebyl poražen, jen zadržen. A Darius, i když uvězněn, čekal na den, kdy bude moci znovu sloužit svému pánovi.

Jeho křik a sliby pomsty dodnes straší ty, kteří se odváží přiblížit k jeho vězení. A svět Antorie zůstává ve střehu, vědom si, že Orkus a jeho Nemrtvý princ mohou jednoho dne znovu povstat.

informace o figurce

Oficiální jméno: Orcus

výbobce: Archvillain Games

Jak jsem malovalA figurku

Orcus: Temný Princ

Společná Cesta K Vytvoření Kolosální Figury

Jako malíři miniatur a nadšení modeláři jsme se pustili do jednoho z našich nejambicióznějších projektů – obrovské a děsivé figurky Orcuse, Temného Prince Propasti. S využitím moderního 3D tisku a širokého spektra pokročilých malířských technik jsme se snažili zachytit podstatu této ikonické postavy z vesmíru Dungeons & Dragons.
Začátek: 3D Tisk Kolosálního Orcuse
Celá cesta začala procesem 3D tisku. Samotná velikost figurky Orcuse vyžadovala pečlivé plánování a značné množství filamentu. Složitost detailů Orcusovy děsivé podoby byla úchvatně zachycena – od jeho netopýřích křídel až po pokřivené rysy jeho démonického obličeje. Tisk byl rozdělen na několik částí, které byly následně pečlivě sestaveny. Samotná velikost figurky z ní dělala výzvu, ale zároveň to bylo uspokojení, které nás připravilo na další kroky.
Tvorba Podstavce: Základ Chaotického Světa
Žádná figurka Orcuse by nebyla kompletní bez podstavce, který by reflektoval jeho doménu – Thanatos, 113. vrstvu Propasti. Začali jsme s dřevěnou platformou, která poskytla pevný základ. Na tuto platformu jsme přidali XPS pěnu, kterou jsme pečlivě vyřezali a texturovali tak, aby připomínala drsnou, utrápenou krajinu Propasti. Celý podstavec jsme pak pokryli vrstvou sádry, kterou jsme tvarovali tak, aby připomínala popraskanou zem a ostré skály. Na povrch jsme přidali jemný písek, aby textura byla ještě realističtější. Jakmile sádra zaschla, začal proces malování. Použili jsme kombinaci technik suchého štětce a malování houbičkou, abychom vytvořili vícerozměrný efekt, který simuloval děsivou, opuštěnou krajinu, kde Orcus vládne.
Malování Démonické Postavy: Techniky a Barvy
Skutečnou výzvou tohoto projektu bylo oživit samotného Orcuse pomocí barev. Použili jsme různé techniky, abychom dosáhli temného, zlověstného vzhledu, který tato postava vyžaduje.
  1. Airbrush: První krok spočíval v aplikaci základních barev pomocí airbrushe. Zvolili jsme hluboké purpurové a modré tóny pro většinu Orcusovy kůže, což mu dodalo nemocný, nadpozemský vzhled. Airbrush umožnil plynulé přechody mezi stíny a světlými místy, což bylo nezbytné pro postavu této velikosti.
  2. Wet Blending: Pro místa, kde se kůže mění v krvavou, surovou tkáň, jsme použili techniku mokrého míchání (wet blending). Tato technika nám umožnila míchat barvy přímo na modelu a vytvořit plynulý přechod od hluboké, pohmožděné purpurové do surové červené a zelené, které znázorňují Orcusovo zkažené maso.
  3. Dry Brushing: Suchý štětec byl nezbytný pro zvýraznění jemných detailů na Orcusových křídlech, rozích a zbroji. Tato technika pomohla zvýraznit texturu, zejména na hrubých, kostěných strukturách a složitých vzorech jeho zbroje.
  4. Malování houbičkou: Abychom přidali pocit rozkladu a textury, použili jsme malování houbičkou. Tato technika byla obzvláště užitečná na Orcusových křídlech a některých částech jeho kůže, kde jsme chtěli naznačit, že se maso rozpadá, a odhaluje kosti a šlachy pod ním.
  5. Kontrasty a stíny: Kontrastní barvy a washe byly použity k prohloubení stínů a přidání pocitu hloubky. Orcusova tvář, drápy a prohlubně svalů byly ošetřeny tmavými odstíny, aby zvýraznily démonické rysy. Tyto části byly následně kontrastovány světlejšími tóny, aby se zvýraznily nejvýraznější části.
  6. Efekt krve: Abychom zachytili hrůzostrašnou povahu Orcuse, použili jsme efekty krve. Rány a otevřené boláky na jeho těle byly zvýrazněny lesklou červenou, což jim dodalo vzhled čerstvé, mokré krve. Tyto efekty byly přidány také na jeho zbraň, jako symbol jeho krvežíznivé povahy.
Finální Úpravy: Sestavení Scény
Jakmile byly všechny jednotlivé části namalovány, posledním krokem bylo sestavení figurky a její připevnění na podstavec. Tento krok byl proveden pečlivě, aby všechny prvky byly dokonale zarovnány. Finální sestava odhalila plnou slávu Temného Prince, stojícího uprostřed zoufalé krajiny jeho domény, připraveného přinést zkázu každému, kdo se mu postaví.
Závěr: Kousek Temného Umění
Figurka Orcuse stojí jako svědectví toho, čeho lze dosáhnout s odhodláním, kreativitou a vášní pro umění malování miniatur. Každá technika, kterou jsme použili, byla pečlivě vybrána tak, aby přinesla to nejlepší z této masivní, impozantní postavy, od základních vrstev nanesených airbrushem až po krví nasáklé finální úpravy. Příběh za Orcusem jakožto Princem vládnoucím Propasti a jeho nekonečnou touhou dobýt svět živých poskytl dokonalou inspiraci pro tento projekt. Jako umělci jsme hrdí, že jsme zachytili kousek tohoto příběhu, zvěčněného v této figurce, která nyní ovládá svou vlastní temnou přítomnost na hracím stole. Pro ty, kteří se chystají vytvořit podobný projekt, doufáme, že naše cesta a techniky vám poskytnou nejen návod, ale i inspiraci. Pamatujte, že ve světě malování miniatur nejsou žádné limity – pouze hranice vaší představivosti.

Galerie

Autoři

Dračí duo

Main artist

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru